Algemene voorwaarden

Puur Uniek Kind

Algemene voorwaarden versie d.d.01/09/2024

1. Wat moet jij weten over de gebruikte begrippen in deze Algemene Voorwaarden?

Wanneer we volgende begrippen gebruiken in de Algemene Voorwaarden hebben zij volgende betekenis:

• Overal waar we verwijzen naar “jij”, “jijzelf” of “jou” bedoelen we iedere natuurlijke persoon of

rechtspersoon die uitsluitend voor niet beroepsmatige doeleinden één of meerdere Diensten gebruikt

of wenst te gebruiken van Puur Uniek Kind.

• Overal waar we verwijzen naar “wij” of “ons” bedoelen we “Puur Uniek Kind”, als onderdeel van ACEY

BV met maatschappelijke zetel te Ganzenstraat 93, 2440 Geel, met BTW nummer BE 1005.093.907

• Overal waar we verwijzen naar de “Partijen”, bedoelen we Puur Uniek Kind en jijzelf.

• Met de “Website” bedoelen we www.puur-uniek-kind.be

• Met “Gebruiksvoorwaarden” bedoelen wij de Gebruiksvoorwaarden voor de Website, zoals deze

beschikbaar zijn op de Website.

• Met “Privacy Verklaring” bedoelen wij de privacy verklaring zoals deze beschikbaar is op de Website.

• Met de “Algemene Voorwaarden” bedoelen we dit document, zijnde de volledige lijst aan vragen en

antwoorden zoals deze beschikbaar is op de Website en op jouw eerste verzoek.

• Met “Dienst” of “Diensten” bedoelen we eender welke activiteit die jij bij ons afneemt, zoals deze

onder meer omschreven staat op de Website.

• Met “Programma” bedoelen we de omschrijving van een welbepaalde Dienst met uitzondering van

een coachingsessie, zoals deze beschikbaar is op onze Website, zoals onder meer zonder beperkt te

zijn tot workshops, trainingen, ….

• Met “Coachingsessie” bedoelen we iedere coaching sessie, zowel individuele als koppel- of

gezinssessie met uitsluiting van elk Programma.

• Met “Overeenkomst” bedoelen wij de schriftelijke en ondertekende overeenkomst waarin wij ons

verbinden om de Dienst die jij wenst af te nemen te verstrekken.

De verwijzingen naar deze woorden in de Algemene Voorwaarden kunnen zowel in enkelvoud als in

meervoud voorvallen. Dit verandert niets aan de betekenis die aan deze woorden is gegeven.Als jij vragen hebt met betrekking tot deze Algemene Voorwaarden kan jij ons steeds contacteren op volgende

coördinaten:

Postadres: Ganzentraat 93, 2440 Geel

E-mail adres: info@puur-uniek-kind.be

2. Welke voorwaarden zijn van toepassing op de Diensten die jij van ons afneemt?

De Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op al Onze Diensten in het algemeen en meer in het bijzonder

op iedere Dienst die jij van ons wenst af te nemen. Door het gebruik van de Website, het inschrijven voor een

Dienst of Programma of het sluiten van een Overeenkomst met ons, verklaar jij dat je kennis genomen hebt

van, én akkoord bent met, deze Algemene Voorwaarden, met de Gebruiksvoorwaarden en met de Privacy

Verklaring. Op de verhouding tussen de Partijen zijn volgende regels van toepassing (in hiërarchische volgorde):

(1) de Overeenkomst, (2) deze Algemene Voorwaarden en (3) het Belgische recht.

Deze Algemene Voorwaarden doen op geen enkele manier afbreuk aan de rechten die jij dwingend kan

ontlenen aan de nationale wetgeving met betrekking tot consumentenbescherming.

Over afwijkingen op deze Algemene Voorwaarden kan jij met ons onderhandelen. In ieder geval zijn

afwijkingen op deze Algemene Voorwaarden maar mogelijk voor zover deze specifiek zijn en bij schriftelijke

overeenkomst tussen de Partijen worden vastgesteld. Een eventuele afwijking geldt dan ook enkel voor de

Overeenkomst die betrekking heeft op de specifieke afgenomen Diensten. Het is niet zo omdat wij jou

éénmalig een afwijking toestaan, dat jij je in volgende overeenkomsten automatisch op diezelfde afwijking kan

beroepen. Voor zover als relevant, zijn enkel onze Algemene Voorwaarden van toepassing, met uitsluiting van

jouw algemene voorwaarden, ook al zouden zij bepalen dat zij als enige van toepassing zijn.

Als een rechter één van de bepalingen in deze Algemene Voorwaarden ongeldig zou verklaren, zorgt dat niet

voor nietigheid van de andere bepalingen in deze Algemene Voorwaarden. Moest(en) één of meerdere

bepalingen van deze Algemene Voorwaarden nietig zijn, zullen we in de mate van het mogelijke onderhandelen

om de nietige bepaling(en) te vervangen door (een) gelijkaardige bepaling(en) die strookt/stroken met de geest

van deze Algemene Voorwaarden.

Wij hebben het recht om deze Algemene Voorwaarden op ieder moment aan te passen en/of te wijzigen. De

nieuwe Algemene Voorwaarden zullen dan van toepassing zijn vanaf de 15de dag na hun bekendmaking op de

Website. Jij bent dan ook op ieder moment gebonden door de Algemene Voorwaarden zoals zij op dat moment

raadpleegbaar zijn op de Website.

Voorts is het niet omdat wij een aantal van onze rechten die opgenomen zijn in deze Algemene Voorwaarden

(herhaaldelijk) niet afdwingen of toepassen, dat dit nalaten aanzien kan worden als een verzaking aan die

rechten. Dit maakt tevens niet dat wij op enige wijze deze rechten verliezen.

3. Welke verhouding komt er tussen de Partijen in stand?

Wij vervullen Onze verplichtingen die volgen uit de Overeenkomst of de Algemene Voorwaarden op

zelfstandige basis en in volledige onafhankelijkheid. Voor zover jij aan ons suggesties geeft in verband met de

uitvoering van de Diensten dienen deze enkel om de uitvoering van de Diensten te

stroomlijnen/vereenvoudigen. Met deze suggesties trachten wij in de mate van het mogelijke rekening te

houden, maar wij behouden op ieder moment de exclusieve eindbeslissing.4. Welke beloftes maken wij naar jou toe en wat kunnen we je jammer genoeg niet beloven?

In het kader van het verstrekken van de Diensten naar ons beste vermogen beloven wij jou:

• Dat wij ons zullen inzetten om samen tot een positief resultaat te komen;

• Dat we je handvaten aanreiken om met een situatie/problematiek om te gaan; en

• Dat we nieuwe en eerlijke inzichten geven in jezelf, je gedrag, je karaktereigenschappen en je

eventuele problemen.

Gezien de aard van onze Diensten kunnen wij ons niet verbinden tot het bereiken van een concreet of

meetbaar resultaat. Wel beloven wij onze uiterste best te doen om onze Diensten zo kwalitatief

mogelijk te verstrekken. De verplichtingen die wij dus door de Overeenkomst of deze Algemene

Voorwaarden opgelegd krijgen, zijn dus geen verbintenissen tot het bereiken van een resultaat, maar

eerder verbintenissen om alle redelijkerwijze mogelijke inspanningen te leveren in het kader van de

uitvoering van de Diensten.

Er zijn natuurlijk ook bepaalde zaken die wij wel kunnen garanderen in het kader van een Programma

en waarvoor we ons dus wel verbinden tot het behalen van een concreet resultaat. Dit is enkel het

geval met betrekking tot volgende zaken:

• Het verstrekken van de accommodatie;

Uiteraard zijn er ook zaken die wij niet aan jou kunnen beloven, zoals bijvoorbeeld dat je klachtenvrij

bent na het afnemen van onze Diensten of het volgen van een Programma. Veel hangt uiteraard af

van je eigen mindset, openheid en inspanningen.

Wij verbinden ons dus enkel om de door jou gekozen Diensten te leveren. Indien jij van ons andere

diensten wenst af te nemen zal hiervoor een nieuwe Overeenkomst afgesloten moeten worden.

5. Hoeveel waarde mag jij hechten aan de prijzen en het aanbod op de Website?

Wij doen steeds al het mogelijke om de prijzen van de Diensten op onze Website actueel te houden. Toch is elk

aanbod van een Dienst op onze Website louter informatief. Het is immers mogelijk dat ondanks het feit dat we

onze Website met de grootste zorgvuldigheid beheren, de prijzen en/of aanbiedingen niet langer up-to-date

zijn. Wij mogen de aanbiedingen en prijzen op onze Website dan ook steeds aanpassen en/of intrekken. De

Diensten zullen steeds aangerekend worden op basis van de prijzen die gelden op het ogenblik dat de

Overeenkomst definitief wordt.

Wij zijn niet aansprakelijk voor typ-, druk- en zetfouten, onvolledige informatie en/of materiële fouten.

Daarnaast zijn wij niet gebonden door kennelijke vergissingen en/of kennelijke fouten.

6. Wanneer is jouw Overeenkomst met ons definitief?

De Overeenkomst komt tot stand wanneer jij een afspraak maakt of een Programma boekt via onze Website en

wij deze afspraak of dit Programma bevestigen via e-mail, of wanneer er een schriftelijke Overeenkomst

getekend wordt door de Partijen. Wij gaan er steeds redelijkerwijze vanuit dat jij bevoegd en bekwaam bent

om een Overeenkomst met ons af te sluiten. Ook via elektronische weg komt een geldige Overeenkomst tot

stand. Het ontbreken van een schriftelijke, gewone handtekening doet niets af aan de verbindende kracht van

de aanvaarding van de afspraak of het Programma. De elektronische bestanden die wij hiervan bijhouden,

gelden als bewijs hierbij.Wij zijn vrij om te kiezen met welke personen wij een Overeenkomst wensen aan te gaan. Wij zijn steeds

gerechtigd om aanvragen te weigeren. Daarnaast zijn inschrijvingen voor bepaalde Diensten gelimiteerd naar

aantal beschikbare plaatsen. Een aanbod van zulke Diensten geldt dan ook maar voor zolang er plaatsen

beschikbaar zijn. Wij houden ons ook het recht voor om de Overeenkomst te annuleren indien jij niet tijdig

betaalt.

7. Wat is er allemaal inbegrepen in de prijzen op de Website?

De prijzen van de Diensten op de Website hebben enkel betrekking op de Diensten zoals deze op de Website

omschreven zijn. Alle prijzen zijn in EURO en inclusief de belasting op de toegevoegde waarde (BTW).

Materialen die niet zijn opgenomen in het Programma zijn niet in de prijs inbegrepen. Indien jij bijkomende

Diensten van ons wenst af te nemen, zal hiervoor een afzonderlijke Overeenkomst moeten worden afgesloten.

Eventuele foto’s op de website zijn louter decoratief bedoeld. Zij kunnen dan ook elementen bevatten die niet

zijn inbegrepen in de prijs.

Eventuele fouten bij de berekening van de prijs mogen wij te allen tijde later nog rechtzetten.

8. Wanneer en hoe moet jij aan ons betalen? En wat kan er gebeuren als jij niet tijdig betaalt?

8.1. Programma

8.1.1. Jij betaalt vooraf!

Voor de Diensten die jij afneemt via, de Website, dient er in beginsel steeds vooraf betaald te worden. Voor

iedere boeking via de Website aanvaarden wij enkel elektronische betalingen. Voor deze elektronische

betalingen kan jij kiezen uit volgende betaalinstrumenten:

• Betaling per overschrijving;

• Betaalapp BNP Paribas Fortis;

• Andere online betaalmogelijkheden die vermeld staan;

Zolang jij niet betaald hebt, zijn wij niet verplicht om de Diensten te verstrekken en hebben wij het

recht om de Overeenkomst te annuleren, tenzij wij met jou specifieke betalingsvoorwaarden hebben

afgesproken.

Voor online betalingen doen wij beroep op de diensten van externe, professionele en gespecialiseerde

partners die een betalingsplatform beheren. Wij stellen alles in het werk om het online

betalingsverkeer op een gebruiksvriendelijke en veilige manier, met respect voor de persoonlijke

levenssfeer, te organiseren. De online betalingen gebeuren met behulp van beveiligde protocollen. Op

de online betalingen zijn de algemene voorwaarden van de beheerder van het betalingsplatform van

toepassing. Het is die beheerder die de eindverantwoordelijkheid draagt met betrekking tot de

correcte uitvoering van de betalingen. Wij zijn dan ook op geen enkele manier aansprakelijk voor de

afhandeling van de online betalingen, of voor de verwerking en bewaring van de vertrouwelijke

gegevens die jij aan de beheerder verstrekt.

Indien jij niet betaalt, hebben wij het recht om de Overeenkomst te ontbinden/annuleren en ben jij aan ons

een forfaitaire schadevergoeding verschuldigd van 30% van de nog openstaande prijs, onverminderd ons recht

om een hogere schade te bewijzen en zonder afbreuk te doen aan ieder ander recht dat wij mogelijk ontlenen

aan het feit dat jij niet betaald hebt.

Indien wij jou de gevraagde Dienst(en) niet leveren, heb jij het recht om de Overeenkomst te

ontbinden/annuleren, en zijn wij aan jou een forfaitaire schadevergoeding verschuldigd van 30% van reeds

betaalde prijs, onverminderd jouw recht om een hogere schade te bewijzen en zonder afbreuk te doen aan

ieder ander recht dat jij mogelijk ontleent aan het feit dat wij de Dienst(en) niet geleverd hebben.8.1.2. Jij komt met ons overeen dat jij later mag betalen!

Het staat jou natuurlijk ook steeds vrij om met ons contact op te nemen om specifieke betalingsvoorwaarden

af te spreken. In ieder geval dien jij aan ons te betalen op de met jou overeengekomen betalingsdatum.

Indien er specifieke betalingsvoorwaarden werden overeengekomen waardoor betaling na de levering van de

Dienst mogelijk is en jij ons niet tijdig betaalt, is op de prijs dan wel het nog te betalen bedrag van rechtswege

en na kosteloze herinnering, met een betalingstermijn van maximum 14 dagen, een interest verschuldigd van

10% per maand. Mede omwille van de administratieve kosten die wij hebben bij het opvolgen van een

eventuele betalingsachterstand, rekenen wij jou in elk geval een forfaitaire schadevergoeding aan van 50 EURO

per openstaande som, onverminderd ons recht om een hogere schade te bewijzen en zonder afbreuk te doen

aan ieder ander recht dat wij mogelijk ontlenen aan het feit dat jij niet (tijdig) betaald hebt.

8.2. Coachingsessie

Voor coachingsessies betaal jij na de sessie het verschuldigde bedrag via overschrijving wanneer je de

desbetreffende factuur ontvangt via e-mail. Wij aanvaarden ook overschrijving via een bankapplicatie

onmiddellijk nadat de sessie is beëindigd. Indien jij niet aan ons betaalt ten laatste binnen de aangegeven

betalingstermijn, is op de prijs dan wel het nog te betalen bedrag van rechtswege en zonder voorafgaande

ingebrekestelling een interest verschuldigd van 10% per maand. Mede omwille van de administratieve kosten

die wij hebben bij het opvolgen van een eventuele betalingsachterstand, rekenen wij jou in elk geval een

forfaitaire schadevergoeding aan van 50 EURO per openstaande som, onverminderd ons recht om een hogere

schade te bewijzen en zonder afbreuk te doen aan ieder ander recht dat wij mogelijk ontlenen aan het feit dat

jij niet (tijdig) betaald hebt.

9. Kan jij een Overeenkomst nog annuleren?

9.1. Herroepingsrecht

In principe is de Overeenkomst definitief vanaf het moment dat de Overeenkomst ondertekend is of wij die aan

jou bevestigen. Dit om het voor ons mogelijk te maken de dienstverlening in te plannen en Onze Diensten op

een kwalitatieve manier te kunnen verstrekken.

Jij kan echter genieten van een herroepingsrecht. Tot en met de veertiende dag, te rekenen vanaf de datum

dat de Overeenkomst definitief geworden is, kan jij kosteloos afzien van deze Overeenkomst.

9.2. Jij wil (na afloop van de herroepingstermijn) toch nog afzien van een Programma?

Onverminderd dit herroepingsrecht, staat het jou voor Programma’s te allen tijde vrij om af te zien van de

Overeenkomst, zonder dat jij aan ons hiervoor een reden moet opgeven. We vragen wel dat jij ons hiervan

schriftelijk voorafgaand aan de start van de Dienst op de hoogte brengt. Aangezien we steeds met kleine

groepen werken om jullie een gepersonaliseerde en optimale dienstverlening te kunnen bieden, is het vullen

van alle beschikbare plaatsen van het Programma cruciaal voor ons. Om die reden zullen wij indien jij ons niet

tijdig op de hoogte brengt, het recht hebben om een percentage van de prijs van de Dienst aan jou aan te

rekenen als forfaitaire schadevergoeding, en onverminderd ons recht om een hogere schade te bewijzen en

zonder afbreuk te doen aan ieder ander recht dat wij mogelijk ontlenen aan het feit dat jij de Overeenkomst

inzake het Programma verbreekt. Dit percentage zal afhangen van het moment waarop jij aangeeft de

Overeenkomst inzake het Programma te willen beëindigen:

• Indien jij de Overeenkomst eenzijdig meer dan drie maanden voorafgaand aan de startdatum van de

Dienst opzegt, zijn wij gerechtigd om jou 25% van de prijs van de Dienst aan te rekenen als forfaitaire

schadevergoeding;• Indien jij de Overeenkomst eenzijdig opzegt in de periode tussen de drie maanden en de maand

voorafgaand aan de startdatum van de Dienst, zijn wij gerechtigd om jou 50% van de prijs van de

Dienst aan te rekenen als forfaitaire schadevergoeding; en

• Indien jij de Overeenkomst eenzijdig minder dan een maand voorafgaand aan de startdatum van de

Dienst opzegt, of niet komt opdagen voor de Dienst, zijn wij gerechtigd om jou 100% van de prijs van

de Dienst aan te rekenen als forfaitaire schadevergoeding.

9.3. Wat met coachingsessies?

Voor coachingsessies bij ons ter plaatse vragen wij jou om, bij belet, ons 48 uur voorafgaand aan de

afspraak op de hoogte te brengen van het feit dat je verhinderd bent. Indien jij ons pas later dan 48

uur voorgaand aan de afspraak op de hoogte brengt, zijn wij genoodzaakt jou de volledige prijs van de

geplande coachingsessie aan te rekenen als forfaitaire schadevergoeding. Indien jij ons niets laat

weten en niet komt opdagen, rekenen wij jou ook de volledige prijs van de geplande coachingsessie

aan als forfaitaire schadevergoeding.

10. Waarvoor, hoe en tot wanneer kan jij ons aanspreken?

Wij hopen natuurlijk dat jij deze bepaling van de Algemene Voorwaarden nooit nodig hebt. Toch geven wij mee

dat jij ons kan aanspreken voor iedere verplichting die ons wordt opgelegd door de Wet, de Overeenkomst, de

Algemene Voorwaarden, de Gebruiksvoorwaarden en de Privacy Verklaring.

Wij zijn niet aansprakelijk voor schade die het gevolg is van ons door jou foutief of onvolledig verstrekte

gegevens.

Wij zijn evenmin aansprakelijk voor de schade die jij mogelijk lijdt door de annulering/ontbinding van de

Overeenkomst omwille van het feit dat jij niet betaald hebt.

Wij zijn in geen geval aansprakelijk voor indirecte schade, schade die jij zelf veroorzaakt hebt, schade die door

derden veroorzaakt is of voor schade die het gevolg is van het feit dat jij je wettelijke/andere verplichtingen

niet hebt nageleefd.

In geen geval zal jij ons kunnen aanspreken voor een groter bedrag dan de prijs van de Diensten die jij van ons

wenst af te nemen.

Wij zijn ook niet aansprakelijk voor tekortkomingen, bij het leveren van de Dienst(en), wanneer deze het gevolg

zijn van overmacht en/of hardship, in de ruimste juridische betekenis van beide woorden, met inbegrip van

onder meer: sociale onrust, files, brand, weersomstandigheden, technische defecten, energiestoringen,

storingen in een (telecommunicatie-) netwerk, of verbinding of gebruikte communicatiesystemen, en/of het op

enig moment onbeschikbaar zijn van de Website. In geval van overmacht en/of hardship kunnen wij kiezen om

ofwel: (1) de uitvoering van onze Overeenkomst tijdelijk op te schorten, (2) de Overeenkomst te

ontbinden/annuleren of (3) jou uit te nodigen om nieuwe, aangepaste voorwaarden te onderhandelen.

Wij zijn in geen enkel geval aansprakelijk voor diefstal of verlies van jouw persoonlijke bezittingen gedurende

de verstrekking van de Diensten zoals bijvoorbeeld bagage, geld,… of specifiek materiaal dat jij in functie van

de gekozen Diensten moet meebrengen.

Iedere vordering die jij mogelijk op ons hebt, verjaart door verloop van 1 jaar na de dag waarop jij bekend werd

of redelijkerwijze bekend had kunnen zijn met de schade en Onze mogelijke aansprakelijkheid. In ieder geval

stel jij ons, bij een toerekenbare tekortkoming, eerst schriftelijk in gebreke, met een redelijke termijn, om ons

in staat te stellen Onze verplichtingen na te komen, eventuele fouten te herstellen, schade te beperken of op

te heffen.

11. Hoe behandelen wij jouw persoonlijke gegevens en hoe moet jij omgaan met vertrouwelijke informatie

die jij van ons ontvangt?Om ons in staat te stellen Diensten voor jou uit te voeren, moet jij ons uiteraard bepaalde persoonlijke

gegevens verschaffen. Jij staat zelf in voor de correctheid en volledigheid van de gegevens die jij aan ons

verstrekt. Wij behandelen deze gegevens volstrekt vertrouwelijk, in overeenstemming met onze Privacy

Verklaring. Wij nemen jouw privacy serieus. Bij eventuele tegenstrijdigheden tussen onze Algemene

Voorwaarden en onze Privacy Verklaring, hebben de bepalingen van onze Privacy Verklaring voorrang.

Door het sluiten van een Overeenkomst aanvaard jij dat wij jouw gegevens opnemen in een geautomatiseerd

gegevensbestand. Deze gegevens mogen wij gebruiken om informatie- en/of promotiecampagnes te voeren in

verband met de Diensten die wij aanbieden, maar enkel in het kader en voor de duurtijd van de contractuele

relatie die wij met jou hebben of voor zolang wij wettelijk gerechtigd of verplicht zijn om jouw gegevens te

bewaren.

Jij kan ons steeds kosteloos verzoeken om jou een overzicht te bezorgen van de gegevens die Wij van Jou

verzameld hebben, alsook om deze gegevens te verbeteren/verwijderen. Indien Jij geen commerciële

informatie meer wenst te ontvangen van ons, vragen wij jou om ons dit via e-mail te melden op het volgende

adres info@puur-uniek-kind.be, waarop wij het nodige zullen doen.

De Partijen zijn verplicht tot de geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die aan hen bekend gemaakt

wordt gedurende de uitvoering van de Diensten. Informatie is vertrouwelijk wanneer dit door Ons zo aan Jou is

meegedeeld (of omgekeerd) of wanneer dit uit de aard van de Informatie blijkt.

Wij verbinden ons ertoe de vertrouwelijke informatie niet openbaar te maken, behalve in die gevallen waar wij

hiertoe door een wettelijke bepaling of een rechterlijke uitspraak gedwongen zijn. In dit geval zijn wij aan jou

geen schadevergoeding verschuldigd en heb jij evenmin het recht om de ontbinding van de Overeenkomst te

vragen.

12. Wat mag jij doen met het materiaal en alle eigendom van Puur Uniek Kind ?

Het is jou niet toegestaan om de kennis die jij opdoet tijdens de uitvoering van de Diensten commercieel te

verkopen of op te nemen in een eigen programma, tenzij wij jou hier schriftelijk toestemming voor geven. Ons

materiaal en je eventuele wachtwoord en gebruikersnaam zijn bestemd voor jouw privé-gebruik. Indien wij

merken dat je op deze paragraaf inbreuk zou plegen, hebben wij het recht om jouw account te blokkeren en

ben je ons een forfaitaire schadevergoeding verschuldigd ten belope van 1.000,00 EURO per inbreuk, te

vermeerderen met 500,00 EURO per dag dat de inbreuk voortduurt, onverminderd ons recht om hogere

schade te bewijzen.

Alle rechten met betrekking tot het logo, de huisstijl, de website, de teksten, afbeeldingen, ontwerpen en

overige materialen van Puur Uniek Kind zijn beschermd door intellectuele eigendomsrechten en blijven te allen

tijde eigendom van Puur Uniek Kind. Het is jou niet toegestaan om zonder voorafgaande schriftelijke

toestemming van Puur Uniek Kind deze materialen te kopiëren, verspreiden, verveelvoudigen of op enige wijze

te gebruiken voor commerciële of andere doeleinden. Schending van deze rechten zal leiden tot juridische

stappen. Indien wij merken dat je op deze paragraaf inbreuk zou plegen ben je ons een forfaitaire

schadevergoeding verschuldigd ten belope van 2.500,00 EURO per inbreuk, te vermeerderen met 500,00 EURO

per dag dat de inbreuk voortduurt, onverminderd ons recht om hogere schade te bewijzen.

13. Waar kan jij terecht met eventuele klachten?

Indien jij ontevreden bent over de wijze waarop wij de Diensten geleverd hebben, moet jij dit ons zo spoedig

mogelijk via e-mail op het volgende adres, info@puur-uniek-kind.be, laten weten. Jij deelt ons mee wat jouw

klachten zijn, zodat wij hier gepast op kunnen reageren. Indien jij ons niets laat weten of jij jouw klacht niet

duidelijk omschrijft, kunnen wij niet reageren.

Klachten moet jij ons binnen de 14 dagen na de beëindiging van de Diensten melden. Indien jij te laat bent,

verlies jij het recht op herstel of schadevergoeding.Ongeacht het feit dat je een klacht hebt ingediend, blijf jij te allen tijde gehouden om ons tijdig te betalen.

14. Wat bij eventuele geschillen?

Bij eventuele geschillen over een Overeenkomst of over de interpretatie van deze Algemene Voorwaarden,

zullen de Partijen eerst minnelijk proberen tot een akkoord te komen. Indien dit niet lukt, zijn uitsluitend de

rechtbanken van het gerechtelijk arrondissement van de maatschappelijke zetel van ACEY BV bevoegd. De taal

van een eventuele procedure zal steeds het Nederlands zijn.